ثریا؛ تحلیل شبکه‌های اجتماعی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام

تحلیل، آنالیز و مدیریت صفحات اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی عکس محوری است که قابلیت انتشار عکس و ویدیو را در قالب پست، آلبوم، استوری، لایو و IGTV را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اینستاگرام بستر مناسبی برای رساندن صدای کسب و کار شما به مخاطبان بالقوه و بالفعل است.

جالب است بدانید که جایگاه تعداد کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، هشتم است و یک پله بعد از ژاپن و البته یک پله پیش از کاربران کشور انگلستان قرار گرفته است.

بر اساس این آمار حدود ۳۰ درصد از مردم ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارند و دارای صفحه هستند. انتشار روزانه هزاران پست اینستاگرامی از طرف کاربران ایرانی در صفحه اینستاگرام نشان‌دهنده حضور فعال ایرانی‌ها در این شبکه است.

آنالیز پروفایل اینستاگرام

آنالیز پروفایل در صفحه پروفایل شما درست در بالای صفحه سمت راست قرار دارد. با تپ بر روی این سه خط، به صفحه Insight وارد می‌شوید و می‌توانید آنالیز یک هفته از اینستاگرام خود را ببینید. شاید قبلا هم این صفحه را دیده باشید اما در آن عمیق نشده باشید.

زمان‌بندی انتشار محتوا

می‌توانید پست، ویدئو، گالری، استوری و IGTV را به صورت زمان‌بندی شده و خودکار در اینستاگرام منتشر کنید و دیگر نگران زمانهای خود نباشید.

آنالیز مخاطبان اینستاگرام

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ احتمالا شما تعداد مناسبی فالوور دارید. اما آیا این عدد با افرادی که پست‌های اینستاگرام شما می بینند و در حال تعامل هستند برابر است؟ خوشبختانه ، یک بخش کامل از آنالیز اینستاگرام به شما اطلاعاتی درباره مخاطبانتان می‌دهد.

آنالیز محتوا

می‌توانید پستها، نظرات را با استفاده از هوش مصنوعی تحلیل و آنالیز کنید. با آنالیز بهتر استراتژی بهتری در شبکه‌ای اجتماعی تاثیرگذار خواهید داشت.